mandag den 30. maj 2016

Give me some sugar + gode nyheder

Weekenden stod i hyggens tegn, endnu engang.
Vi tog i Danland med et vennepar og deres to børn, og der blev virkelig hygget igennem, med legeplads, gåture, badeland, Partners, rødvin, Pepsi Max og SUKKER! Masser af sukker! Slik, chips, chokolade og kiks i lange baner. Jeg er jo ikke typen der holder sig tilbage. Det har dog bevirket i mega hovedpine det sidste halvanden døgn. Giv mig noget sukker!
Vi havde resterne af noget slik med hjemme, men Martin kender mig godt nok til at vide, at det hurtigt er væk, hvis jeg får fingrene i det, så han har GEMT det! Og jeg kan sgu ikke finde det, for guderne skal vide jeg har ledt:(

De gode nyheder er at vi har fået lejlighed. Jubiii! Vi blev faktisk tilbudt flere af lejlighederne vi har sagt ja til, men efter vi prøvede at lægge et budget for at bo i Tyskland, fandt vi frem til, at vi har råd til at bo i den dyre 4-værelses lejlighed som jeg skrev om HER
Fedt, fedt, fedt, så kan vi begynde at arrangere flytningen og intensivere søgningen af institutionspladser.

Inden vi går i seng, sidder vi i haven og nyder det skønne, skønne vejr der er kommet - keep it coming:)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start