lørdag den 21. maj 2016

Vi er (næsten) på vej

Det går stille og roligt herhjemme. Vi hygger os med børnene, har nogen afslapningsdage og ellers laver vi praktiske ting.
Der er flere ting vi ikke kan gå i gang med før vi ved hvor vi skal bo. Bl.a. at finde daginstitution, arrangerer noget med et flyttefirma osv.
Dog har vi fået arrangeret et møde med en daginstitution på tirsdag. Jeg har tidligere skrevet med netop denne institution, hvor de havde en plads til Astrid, men ikke til Sophia.
Jo mere jeg undersøger det med daginstitutioner, jo mere indser jeg, hvor svært det kan være at få en plads til dem. Derfor tænker jeg også at vi må tage de pladser vi bliver tilbudt, også selvom det ikke er samme sted.
Jeg vil ihvertfald være ked af at gå hjemme med børnene i lang tid - og det tror jeg heller ikke de vil have stor glæde af.

I morgen skal vi til at pakke og gøre bilen klar til den lange kørtur sydpå. Der er lige en forlygte der er gået, lufttrykket skal tjekkes, osv. Der er hentet podcast med Mads og monopolet, så det skal nok blive en hyggelig tur. Og ellers plejer vi at spille en gang "20 spørgsmål til professoren" når vi skal køre langt:)

Nu vil vi snart i svømmehallen og så ud og finde snegle (det elsker Sophia)


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start