torsdag den 9. juni 2016

"Copenhagen I've never seen you look this bright"

I går kom vi hjem fra tre dage i hovedstaden. Tre dejlige dage, hvor vi bare har været sammen som familie.
Vi havde lejet en lejlighed gennem AirBnB, hvilket jo er helt genialt. Bevares, hoteller er også lækre, men når man rejser med børn, er det rart at have det hele for sig selv, og have et køkken til rådighed, og legeplads ude i gården.
Mandag startede vi med et barselsbesøg ved en lille skøn pige på 2 måneder og min søde barndomsveninde.
Derefter tog vi i naturcenteret på Amager, hvilket var et hit. Der var dyr, man kunne leje cykler, fange haletudser, osv. Særligt det med haletudser bruge vi lang tid på.
Når der er haletudser, er der også frøer. Mange frøer. Og FØJ hvor jeg ikke bryder mig om de kryb. Selvom solen skinnede, stod jeg hele tiden med gåsehud, fordi jeg synes det var så ubehageligt.

Om aftenen ville vi ud og spise et godt sted. Nu har jeg fulgt Twinpeaks i lang tid, og hun spiser altså tit på Cocks and Cows, så det måtte jeg også prøve. Det slog heller ikke fejl. Selvom det startede skidt med at de ikke havde nogen højstol, så var det virkelig lækker mad.

Tirsdag var vi på Bakken. Det var mega hyggeligt. Er glad for vi valgte det, i stedet for Tivoli.
Sophia tør ikke nogen af forlystelserne, men vi tvang hende dog op i tre. Dem nød hun til gengæld også:) Så så vi Pjerrot, kørte med hestevogn og spiste madpakker og softice. Virkelig god tur.

Vi sluttede dagen af med et hyggeligt besøg hos Martins barndomsven, hvor vi nød tapas og italiensk is (vi fik egentlig mange is på turen)

Onsdag formiddag brugte vi på legepladsen ved lejligheden, hvorefter vi ramte downtown Kbh. Martin ville meget gerne på kanalrundfart, men det ønske var han alene om. Da Sophia mistede den heliumballon hun havde fået dagen forinden, ville vi opmuntre hende. Det betyder McDonalds og en tur i Fætter BR, hvor hun måtte vælge en ting. Det blev til en Dr McStuffin taske med indhold:)

Pigerne og jeg faldt i søvn i bilen på vejen hjem. Det var en rigtig dejlig tur.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start