fredag den 10. juni 2016

Ups!

Astrid er syg. Mellemøresbetændelse endnu engang og så smider vi lige et par nye tænder oveni. Så da jeg sad oppe med hende i armene i nat, skulle jeg jo have tiden til at gå. Og hvad er bedre end at shoppe klokken 3 om natten?!
Der er jo udsalg på alle webbutikker, og det er egentlig ikke fordi de mangler noget bestemt, men man kan jo altid købe i deres næste størrelse;) Det finder jeg som en passende undskyldning, for de skal jo have noget tøj de kære små:)
Jeg har aldrig gået så meget op i tøjmærker til børnene. Sophia fik nærmest alt brugt - både tøj og udstyr, men det har ændret sig nu. Selvom jeg stadig er ret nærig når det kommer til tøj og sko de kun kan passe i få måneder, er jeg dog gået over til de lidt dyrere mærker. Køber dem dog kun på tilbud.
Timevis bruger jeg på at finde fint børnetøj, og jeg fylder hurtigt en indkøbskurv på nettet. Heldigvis er det sjældent at jeg rent faktisk bestiller det.
I denne uge har jeg sendt to bestillinger af sted. Man bliver jo nødt til det, når der er så meget rabat. Tingene har jeg købt ved babyfryd.dk og houseofkids.dk.
Mine favorit mærker er Noa Noa Miniature, Wheat, Marmar, Petit by Sofie Schnoor og Pomp Deluxe. De sidste køber jeg dog kun fra, de to gange om året hvor de har 40% rabat.
Astrid er heldigvis blevet mere frisk, hvilket er super heldig - både for hende, men også fordi vi skal i min gamle mødregruppe fra da Sophia var baby, i morgen. Vi er stadig tre der mødes, og det bliver super hyggeligt. De har også fået barn nummer 2 omkring samtidig med vi fik Astrid, så det passer helt perfekt:)
Her er lidt af mine køb i denne uge:


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start