onsdag den 21. september 2016

Siden sidst II


  • Har vi mødtes med tre nye, danske familier for at netværke lidt
  • Har vi været i Tierpark. En blanding af en kæmpe park og zoo. Der var smukt og spændende dyr - bl.a. tigre og leoparder
  • Har børnene været alene i Kita fra 9.30-12.30 denne uge. Min nyvundne tid har brugt til at gøre rent og træne
  • Er der blevet efterår, og det er egentlig fint nok, for der var satans varmt for en uge siden
  • Har vi snakket om ferier. Det bliver til en skiferie i marts og måske en tur til Cuba engang næste år
  • Har jeg stadig problemer med den lilletå jeg forstuvede for snart tre uger siden. Sandaler er de eneste sko jeg kan gå i, uden at få ondt
  • Har jeg opdaget at de fleste tyskere (i hvert fald dem jeg ser) IKKE samler deres hundes efterladenskaber op. Til gengæld gør de meget ud af at tørre deres numser.
  • Har Astrid fået forstoppelse - så ved I det!
  • Har jeg bestilt for 5000 kr tøj og sko på Zalando til pigerne og mig. Dog mest mig😜
  • Er jeg blevet komplimenteret for en kjole jeg havde på af en fremmed kvinde - meget uvant for mig
  • Er Sophia blevet herrergod til det der tysk
  • Har jeg opdaget at jo mere tysk jeg lærer, desto mere forsvinder mine engelskkundskaber. Grødhovedet kan åbenbart ikke håndtere mere end to sprog ad gangen
  • Er jeg/vi blevet overfuset af en tysker to gange. Her er det fucking irriterende ikke at kunne svare igen, for mangel på respekt, det gider jeg ikke finde mig i.
  • Har jeg endelig fået tændt for computeren så jeg kan ligge nogle billeder ind. Enjoy!
 På vej ud for at møde andre danskere

 Vi hygger så meget om morgenen. Astrid elsker at vække Sophia
 Tiergarten

 Faaarlig tiger



Aaaalt for varmt

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start