mandag den 9. januar 2017

Hjælp!

For to måneder siden skrev jeg et lignende indlæg - nemlig at Sophia ikke trives. Så begyndte det faktisk at gå bedre, og alle de tegn der var på mistrivsel forsvandt.
Nu har der så været ferie, og så begynder vi forfra. Sophia vil ikke i børnehave. Hun græder derhenne, hun vil ikke have jeg går - i dag ville hun ikke tage sit overtøj af, da hun ville med hjem igen, og derhjemme er hun bange. Bange for spøgelser og indbrudstyve. Uden pis, så har hun her i weekenden ikke veget fra min side mere end en gang, og det var da hun var i badekar og jeg skulle hente deres håndklæder på det andet badeværelse. Hun vil ikke gå på toilettet alene, lege alene eller noget. Hun vil ikke engang sidde på sin plads ved spisebordet og spise sin mad, hun vil sidde ved mig eller lige ved siden af. Og vi følger hende på toilet, og lade hende være tæt på, for hun skal ikke gå og være bange.
Det er så synd for hende, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Bitte kom med forslag til hvad vi gør med Kitaen (og nej vi kommer ikke hjem).

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start