lørdag den 3. december 2016

Random facts III



  • Nogen (meget få stykker) mener at Martin er den hvide udgave af Remee!!!
  • Jeg havde købt en stor Kinder julekalender som jeg ville sende til en veninde. "Desværre" kunne jeg ikke finde noget at sende den i, så jeg måtte beholde den til mig selv.
  • Astrid har diarré! Børnehaven vil have en erklæring fra lægen om at hun ikke smitter. Synes vi er ved den læge hele tiden.
  • Den der diagnose det kom frem i Skam i går, forudså jeg for flere uger siden
  • Jeg benpresser det samme som nogen af de veltrænede fyre i fitness. Jeg laver dog betydeligt flere lyde - det er mega hårdt.
  • Den der kugledyne bliver returneret igen. Astrid ville ikke sove med den
  • Jeg har så mange grå hår - jagten efter en engelsktalende, god frisør er sat i gang
  • Med risiko for at jinxe det, Astrid har sovet SÅ godt de sidste to dage.
  • Det der gjorde udslaget har nok været at jeg har prøvet sådan noget der hedder "at sætte grænser"
  • Man (jeg) forbrænder 500 kalorier på en time i en trampolinpark
  • Martin fik som første adventsgave to billetter til Green Day koncert i Berlin
  • Jeg håber han tager mig med!
  • Desuden er det samme postyr hvert år - jeg køber adventsgaver til Martin, det finder han ud af og panikkøber noget til mig

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start