mandag den 19. december 2016

Nu´ det jul igen...

Sikken vi har julehygget i weekenden. Vi har ikke lavet meget andet end at julebage, hygge foran fjernsynet (der er både set Nissebanden, Otto er et næsehorn (den originale) og Min søsters børn (også den originale)) og leget. Vi har bagt pebernødder, vaniljekranse, honningkager og boller, da vi havde inviteret nogle venner til julehygge om søndagen.





I morgen er der juleferie. Ihvertfald for nogen af os. Ungerne og jeg kører i morgen tidligt til Sønderjylland, hvor vi skal være hele julen. Martin kommer først den 23. om aftenen.
Grunden til at vi tager hjem i morgen, er fordi der er så mange mennesker jeg gerne vil se, og det er bare mere rart, når man ikke skal stresse for at nå det. Så vi har et hold venner vi skal se hver dag. Det bliver skønt. Dog fik jeg dog i går hold i nakken, det skulle meget gerne være væk i morgen når jeg skal kører bil.
På den gode side, og med risiko for at jinxe det, så har Astrid sovet igennem de sidste tre dage - det er jeg ikke sikker på er sket før.

Anyways, rigtig glædelig jul allesammen.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start