torsdag den 1. december 2016

Besøg fra Danmark

I torsdags kom Martins forældre, bror og niecer ned og besøgte os. De skulle blive til søndag, og de skulle alle sove hos os. Det var der egentlig også fint med plads til, men man er meget intens sammen, og dem der kender mig godt, ved at jeg ikke altid befinder mig så godt i sådan en situation, og at jeg ikke er god til at skjule det, når det bliver for meget for mig.
MEN selvom jeg havde mine dårlige øjeblikke var det skønt (for os alle) at have besøg, og vise dem vores nye verden. 
I stedet for at skrive så meget om hvad vi lavede, får I i stedet en masse billeder. Billeder siger mere end ord, ik!

 Lørdag formiddag var vi i et trampolinland. Det var mega sjovt for alle mand (bedsteforældre og Astrid var ikke med)

 Turister

 Turister
 Bedstefar er altid populær ved sine børnebørn

 Turister

 Glühwein til et af de mange julemarkeder

 Man kan få KÆMPE is hernede, mums

 Udsigten fra Martins arbejde på en diset dag

 På et af julemarkederne var der skøjtebane, der selvfølgelig skulle afprøves

 Lidt shopping skulle der også til

 Turister

 Hyggeaftener 

 Julepynten i "vores" center


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start