tirsdag den 27. september 2016

Tina Dickow og jeg

En overskrift der vil noget.


Ja, jeg har mødt Tina Dickow. Jeg ELSKER Tina Dickow, så da jeg så hendes mand gav koncert i Berlin, hvor hun også var med på scenen, så måtte jeg jo afsted.
Så i går aftes var mig og Martin afsted. Selvom vi ikke kendte hans musik, var det dejligt at være lidt ude. Da koncerten var slut, bekendtgjorde Tina D. og hendes mand, at de kom ud foran bagefter.
Så vi fik altså en lille snak med Fru Dickow og et billede med hende. Og endelig fik vi svar på det spørgsmål som vi væddede om for flere år siden - Hvor høj er Tina Dickow? Svaret er 173 cm høj. Så ved I det:)

Imens vi var afsted, havde vi ny barnepige på til ungerne. Hun fik desværre at føle, at de har meget behov for tryghed lige nu.
Sophia er ikke glad når jeg går fra børnehaven og Astrid hænger mere på mig end hun plejer. Men det er helt i orden og helt forståeligt. De får alle de krammere de har brug for.





I weekenden havde vi besøg af "onkel Niller". Drengene har været ude og drikke øl, og ellers har vi bare hygget og slappet af. Søndag brugte vi formiddagen på at heppe ved Berlin Marathon. Der er en fantastisk stemning til sådan et event, og der var jo sindssygt mange løbere - et af verdens største marathonløb.
Vi heppede på alle (og der var mange) danske løbere der kom forbi.
Vi stod først ved 3 km og senere ved 34 km. Ved 3 km havde folk stadig overskud til at give highfives til Sophia. Det syntes hun var mega sjovt, og det gjorde løberne egentlig også.




Jeg har netop været på en sprogskole og meldt mig til et hold i november. 3 timer 4 gange om ugen i en måned. Det glæder jeg mig til.

Nu, frokost inden børnene skal hentes, god dag.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start