tirsdag den 16. august 2016

Siden sidst...


  • Er både Martin og jeg meldt ind i fitness.
  • Har jeg i den forbindelse fundet verdens bedste sportsbh efter 18 års søgen. 18 år siger jeg bare!
  • Har Sophia peget på to kvinder i niqap og spurgt hvorfor de havde sådan noget tøj på. Det et faktisk svært at forklare når religion ikke er et begreb hun kender til.
  • Har vi stadig ikke fået børnenes Kitagutschein 
  • Til gengæld har vi fået vores tyske debetkort
  • Har jeg netshoppet. En del!
  • Er første aftale om besøg fra Danmark kommet i hus og vi glæder os allerede
  • Har vi fået tv'et til at virke. Man skulle så åbenbart bare sætte stikket i. Så nu ser Sophia den tyske pendant til Ramasjang
  • Er jeg virkelig begyndt at kunne lide ordet 'pendant'
  • Har jeg slet ikke fulgt med i OL. De viser jo ikke noget med danske deltagere i
  • Er jeg kommet frem til, at det faktisk er rigtig hyggeligt at gå hjemme med børnene. Vi er på mindst en legeplads hver dag, og til aften er alle trætte og beskidte
  • Har vi forhåbentlig fået købt de sidste møbler, så vi kan få de sidste kasser pakket ud. Møblerne skal bare lige samles først

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start