mandag den 1. august 2016

Første dag som hausfrau

I dag er Martin startet på arbejde, og jeg har min første dag på mit nye job som hausfrau.
Dagen startede godt med at vi sov til kl. 7.30, men derefter gik det ned ad bakke.
Det er altså ikke det samme at handle stort ind med en barnevogn og en 4 årig. Da vi kom hjem, skulle de hurtigt spises af, da Astrid var meget træt. Samtidig fik jeg lige bestilt en sele til Trip Trap stolen, for Astrid er sgu ikke så vild med at sidde stille.
Bagefter ville de se hvem der kunne græde højest. Den ene fordi hun var træt, og den anden fordi hun ikke ville tisse, inden vi skulle ud og gå.

Nu er vi kommet på legepladsen. Astrid sover. Sophia leger. Og jeg kan lige nå et indlæg...

I weekenden har vi været på tur.
Fredag mødtes vi med Gitte som bor hernede med sin mand og to børn. Vi har skrevet sammen på Facebook, og skulle så mødes for første gang i fredags. Der var så hyggeligt. Børnene hyggede sig og det gjorde de voksne også.
Vi aftalte at tage sammen i zoo i denne uge, så det ser vi frem til.

Lørdag tog vi i skoven, ud til en badesø, hvor Sophia fik en dukkert.
Søndag tog vi på stort loppemarked, hvor vi fik købt en fed retro cykel til Martin. Det er ikke sidste gang vi er på flohmarkt am Mauerpark.

Nu må jeg hellere opfylde min hausfrau pligt og lege med Sophia. Så vil jeg købe en blomst til mig selv på vejen hjem, som jeg er blevet anbefalet. Som en 'velkommen på dit nye job' blomst😊

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start