torsdag den 21. juli 2016

Vel ankommet til Berlin

I går var dagen hvor vi ankom til Berlin.
Vi (Martin, min bror og jeg) kørte fra Sønderjylland kl. 5 og var hernede 9.30. Det var skønt at se lejligheden igen, selvom den er noget mindre end jeg huskede den.
Klokken 14 havde flyttemændende fået det hele op i lejligheden. Vi hjalp lidt til, og begyndte ellers at pakke ud.
Klokken 15 var vi henne og besøge børnene nye Kita. Det var fint. Småt og hyggeligt. Det var en gammel lejlighed, så slet ikke noget fancy, men jeg tror Sophia og Astrid vil falde godt til. Astrid bliver den yngste, så hun skal nok lære en masse fra de store børn😊
Derefter tog vi i IKEA og fik købt et stort klædeskab til mig og Martin. Klokken 18 var vi tilbage i lejligheden og vi var alle helt vildt trætte. Vi gik ud og spiste og gik lidt rundt og kiggede, inden vi hoppede i vores senge kl 21...

Vores lejlighed ligger 200 meter fra et shoppingcenter og en slags gågade. Det virker til at være rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til at se hvad der alt er. I går gik vi i hvert fald forbi en blomsterbutik som jeg liiiiiige skal et smut forbi.

I dag har vi bare pakket ud og pakket ud. Jeg synes vi er godt med. Vi mangler omkring 10 flyttekasser endnu og så selvfølgelig lys, billeder og nips.
Klokken er 14.20 og vi er allerede trætte igen. Her er mega varmt, så vi bliver hurtigt trætte.

Når jeg laver indlæg fra min mobil, kan jeg ikke finde ud af, at sætte billeder ind. Hvis i vil se med hernedefra de næste par dage, kan i tilføje mig på Snapchat - Tina.bonde, hvor jeg for tiden snapper flere billeder af lejligheden og processen dagligt. Ellers er jeg at finde på instagram med navnet tinabonde. 

God sommerdag til Jer alle🌞

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start