søndag den 7. august 2016

Åh Gud...

hvor tysk har det lov at være?

Jeg tror vi alle har (ok jeg har) en ide om at tysk mode er noget med virkelig dårlig smag.
Da Martin og jeg var på ferie hernede for mange år siden, kan jeg huske at jeg overhovedet ikke shoppede noget, da jeg syntes det hele var lidt for tysk ( daaah vi er i Tyskland). Sådan har jeg det måske lidt igen
Denne gang vil jeg dog også mene, at det er fordi jeg ikke VED hvor jeg skal gå hen og shoppe - primært til børnene. Så da børnene starter i Kita i morgen og de skal have hjemmesko med, så var løsningen selvfølgelig Deichmann.
Ikke et ondt ord om Deichmann, et af de eneste steder mine elefantfødder kan passe sko, men de hjemmesko vi købte til pigerne SKREG på, at det var tysk. Gud hvor var de grimme. Jeg købte dem kun, velvidende om at de kun skulle bruges i deres Kita, og der har alle de andre børn sikkert tilsvarende grimme hjemmesko🙈

Jeg savner virkelig gode danske mærker til børnene. Jeg må bestille noget hjem til mine forældre, til næste gang vi kommer.
Indtil da, må jeg nøjes med det tyske og ellers ty til H&M og Zara og ellers på jagt efter fede tyske mærker.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start