torsdag den 29. september 2016

Den sidste sommerdag

I dagens indlæg, ville jeg egentlig have vist billeder af lejligheden, men da jeg kom udenfor for at hente børnene, blev jeg overrasket over vejret - der var faktisk ret varmt. 25 grader.
Det skulle vi ud og nyde, da jeg kan se at fra i morgen kommer temperaturen ikke over 20 grader længere.
KiTaen har lukket i morgen og næste uge, og derefter holder vi ferie i en uge. Næste torsdag tager pigerne og jeg nemlig til Danmark og skal være der 11 dage, men nok om det en anden gang.
På vej hjem fra KiTaen tog vi en omvej. Ungerne var glade og solen skinnede, så vi besøgte to legepladser og gik så en tur langs vandet. Her kom vi forbi en lille bod hvor vi fik apfelschorle og bretzel - noget vi ofte får.
Ungerne var møgbeskidte da vi kom hjem, så vi sluttede hyggedagen af med en is og så hoppede Astrid og jeg i badekar, mens Sophia var opslugt af Paw Patrol.

Om formiddagen havde jeg ryddet op og ordnet vasketøj, samtidig med jeg fik en god, lang snak med en veninde hjemmefra. Vi fik snakket lidt om børneopdragelse og den tyske pædagogik. Efter den samtale er jeg faktisk mindre usikker på den KiTa vi har valgt.
Så alt i alt en dejligt dag.
 Bretzel und apfelschorle

 Møgbeskidt unge

 I går kom Sophia hjem med blomster til mig




Dansetrold

Astrid laver de sjoveste ansigtsudtryk for tiden

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start