søndag den 3. juli 2016

Random facts


  • Jeg skal seriøst på pepsi max restriktion (igen)

  • Jeg hader når Martin siger "seriøst"

  • Synes det er fedt vi alle er blevet "nordiske" og har en samhørighed med Island, i det her EM. Men hvem elsker ikke en underdog (på nuværende tidspunkt ser det dog ikke for lyst ud mod Frankrig)




  • Jeg har i dag afsluttet den seneste sæson af "Orange is the new black" og sikke en cliffhanger til næste sæson. En man ikke lige havde set komme...

  • Samtidig fik jeg forbrændt 680 kalorier på spinningcyklen, imens jeg så det

  • Vi har bestilt flyttefirma - et fra Hinnerup. 25.000 eksklusiv moms - så er det tid til at pakke

  • Sophias fødselsdag med børnehaven gik fint, de hyggede dem alle

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start