mandag den 18. juli 2016

Sidste nat forude...

Der er sket mange ting de sidste par dage.
Vi har pakket, taget afsked, kørt på lossepladsen og i genbrug. Hentet flere flyttekasser, skændtes over småting, været irriteret på børnene, hygget med børnene og pakket lidt mere...

I dag fyldte Sophia 4 år. Stor pige, jeg synes det er lidt vildt! Vi har haft en hyggelig dag, som dog stod på mange praktiske ting.
Sophia gik bare og ventede på at hun fik gæster kl 15. Faktisk sagde hun allerede i morges, da vi vækkede hende i sengen - 'Så, nu skal jeg ud til mine gæster'.
Det var to børnefamilier fra vejen der kom til fødselsdag. Dem kommer vi godt nok til at savne. Børnene har meget glæde af hinanden, og det har vi voksne heldigvis også. De er også en af grundene til at jeg ikke vil sælge huset, men gerne vil tilbage dertil engang...

Her for lidt siden, blev vi færdige med at pakke. Ca 65 flyttekasser er vi oppe på, plus alt det løse😊 GODT det ikke er mig der skal flytte det frem og tilbage. Synes det var rigeligt da vi skulle hente en bordgrill og møbler til terrassen hos en på 4. sal. Føj det var hårdt, selvom jeg kun skulle op to gange. Er tydeligvis (heller) ikke i trappetræning😜
Klokken 8.30 i morgen kommer flyttemændene og henter tingene, og så er det auf wiedersehen Egevænget.

I nat er der for alvor gang i samsovningen. Alle senge er skilt ad, så vi har lagt alle madrasser i soveværelset, så vi alle kan sove sammen, den sidste nat i Hinnerup.


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start