onsdag den 5. oktober 2016

Turen går til Danmark

I morgen kl. 8 drager ungerne og jeg mod Danmark - nærmere bestemt Roslev!
Martin bliver hernede da han skal arbejde, men heldigvis er der en pige der skal køre med. Hun må sidde og underholde Astrid i alle 7-8 timer😳
Fredag skal jeg til 30 års fødselsdag i Århus og jeg GLÆDER mig til at komme ud og blive luftet lidt - tøjkrisen har dog meldt sig. Jeg har booket en lejlighed på AirBnB, så jeg skal simpelthen bare slappe af og måske løse tøjkrisen, inden festen om aftenen.
Lørdag tager jeg igen til Roslev, hvor vi bliver til mandag.
Mandag tager vi til Hinnerup, hvor vi må bo i huset. Vi har bl.a. planlagt en aftensmadsaftale med en god veninde, legeaftaler med naboerne, og besøg i den gamle børnehave og dagplejer.
Onsdag eller torsdag tager vi til Sønderjylland, hvor den også står på hygge med familie og veninder, samt en 80 års fødselsdag hos min Bedste.
Jeg glæder mig til at komme hjem til veninderne, det er lang tid siden jeg har set dem. Selvfølgelig også familien, men vi sås for halvanden måned siden, så der er savnet ikke så stort endnu.

Nu er de to krabater endelig puttet - så kan jeg lige få pakket det sidste, inden sengen kalder.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start