mandag den 28. november 2016

Julen står for døren

Sidste år gav jeg den fuld skrue med julen over for Sophia. Gaver hver dag, nissedør og narrestreger, og Sophia gad det ærlig talt ikke.
Så i år blev nissedøren i kassen og kun gaver i weekenderne. Det betød også at hun fik sin første gave  i går, og hold da op nogle øjne hun fik, da jeg fortalte der havde været en nisse med en gave til hende. Hun syntes nissen var så sød, og var meget interesseret i at høre om den, lige som hun er meget interesseret i kalenderlyset, hvor man kan se at man nærmer sig juleaften.
Ih det synes jeg er lidt hyggeligt at hun interesserer sig for. Nu må jeg bare finde ud af hvilken tv-julekalender jeg skal præsentere hende for, så vi kan sidde og hygge med det hver aften.

Har man i øvrigt nogle knaldgode ideer til hvad en 4 årig kan ønske sig til jul, så sig endelig til😊

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start